Nöroloji takibini atlatmış biri olarak bizimde 4.ayda 38.5 fln di ama baş çevresinden öte hareketleri basini tutabilmesi vucudunu tasiyor olmasi ve gelişimi önemli canim öncelikle eeg baş renkli ultrasonu ve doktor takibi olmalı büyük diyorlarsa zaten nörolojiye gönderiyorlar.