Prenss_Annesi Kızlar oğlum 8aylık çok kötü öksürüyor 😓😓çok kötü oluyorm o öksürünce hırıltısıda oluyor malum virsüten gdemyoruz hastnye ilaçta vermiyor eczane napıcam 😞😞
Dykdyk Prenss_Annesi Canım tereyağını erit pekmez koy içine yağ kızınca göz göz oluncaya kadar kaynat ılıyınca ver öksürüğe cok iyi geliyor
Alimalimalim Prenss_Annesi bende öyle olduğunda mucize bir doğal şurup ile karşılaştım sadece ir gün düzenli ver hemen kesiyor bütün eczanelerde var arı prospan diye bir şurup tamamen bitkisel üstelik yetişkinlerde kullanabiliyor onlarda da hemen etkisi görülüyor 🙏
Oap12 Prenss_Annesi ıhlamur içirin, evde ceviz varsa bir fincan kadar iç zarını çıkarıp bir bardak suda beş dakika kaynatıp içirin . Allahım şafi ismiyle şifa versin. Kimseyi su zor zamanda hastaneye muhtaç etmesin
Prenss_Annesi Alimalimalim kullandım kuzum onu birkaç gün 4,5gün oğlum yere vurup kırdı birdaha mı alsam
Alimalimalim Prenss_Annesi bence mucize bir şurup ❤️ Eşim ona sihirli diyor ona da çok yaramıştı bence dene üstelik bitkisel ❤️❤️
Snmf Prenss_Annesi ıhlamur içirin bizim doktorumuz ilaca başlamadan önce ıhlamur deneyelim diye önermişti. Bizde işe yaradı çok şükür. Rabbim şifa versin
Arzuzehra En iyisi prospan canım benim kızımda 4 gündür öksürüyordu kesti hemen şimdi iltihabı burnundan söküyor
Belinanesma1982 Prenss_Annesi suan aynı durum bende de var 2 aylık kızım napıcam bilmiyorum suan ılık su veriyorum boğazı yumuşatın dıye