Oğlum 7bucuk aylıkken alt dişlerinden bir tanesini Çıkardı ancak onun yanındaki hala cıkmadı ve suan 8bucu aylık. Yani 1 ay geçti ustunden. Çevremdeki bebislerin alt iki dişi hep ardarda cıkıyor. Üç gün arayla çıkıyor. Neden bizde tek bir diş var bilen var mı