Geçenlerde sür artırıcı sormak icin bir post açmıştım yorum yapan herkesten Allah razı olsun çaylar yulaf ezmesi işe yaradı.Fakat bnm tecrübeli annelere sormak istediğim bir sorunumuz var;
gündüzleri sorun olmuyor bebeğim uyuduğu icin bende uyuyorum süt doluyor fakat akşam olunca bazen bebeğim uyumadığında yada gece yatmadan önce sütüm çok olmadığı vakitte emmek isteyip süt tazyikli gelmediği için sürekli bırakıp ağlayıp geri emmeye çalışıyor.Sütümün dolmasını beklemiyor bende mama veriyorum bazen mamayı bitirmiyor yine emmek istiyor.Mamayı biberonla veriyorum maalesef.Avent biberon acaba biberon gibi sürekli akmasını istediği icin mi bu durum.Ama gündüzleri yapmıyor sadece akşam saat 9 dan sonra oluyor.Birde 53 günlüğüZ acaba atak haftasından dolayımı bilemedim meme reddi yapacak diye çok korkuyorum bu durumla karşılaşan var mı nasıl başedebilirim