Zeliha23 sanırım bu şanslı annelerden biri benim 😄 çok şükür bebegim 5.5 aylık doğduğundan beri saat 9u hiç geçmedi en geç 9 da gece uykusuna geçer. Aslında 7 8 gibi uyumak istiyor ama 9 a kadar oyaliyorum çok da erken yatmasin diye. Emziriyorum emerken uyuyor. Ben bişe yapma gereksinimi duymuyorum ama bence saat 8 gibi uyuduğu odaya alın loş ışık ve sessiz ortam olsun emzirin daha sonra yavaştan nasıl uyutuyorsaniz sakince uyutmayi deneyin. Tek bildiğim aydınlık ve gürültülü ortamda reflex olarak uyumadiklari 😄