annesininaslani Emzirirken bilmem ne yapılmaz diyenleri hiç dinlemedim. 17 aydır da şişe şişe su içiyorum emzirirken. Daha hastanede doğumdan sonra emzirirken bi annem bi kayınvalidem ağzıma suyu dayıyordu.Hastanede cahil bi kadında kapıdan görüp “aaa memedeyken su içilmez yemek yenmeeeeazzzz!?!?” Dedi. Annemler de “saçma sapan konuşmayın!” Dedi.
Emzirirken, ye iç istersen halay çek.
meme senin bebe senin.