Anneyim123 aslında ilginç değil ama biraz acil oldu.. ben epilepsi hastasıyım zaten doktorum izin vermedi kesinlikle.. kadın doğumcu doktorumda benim ve bebeğim için sağlıklı sezeryan olman diyince kabul ettik.. 39 haftada almayı düşünüyordu doktor 6 aydan itibaren biliyorduk.. ama ben aşırı şişmeye başlamıştım doktor tansiyondan şüphelendi protein kaçağı için tahlil verdik.. sonuç temiz. Tansiyonu düzenli ölçtük oda iyi dedi zaten büyük 12 veya 13
Küçüğüde 8 veya dokuz hep bu civardaydı.. doktor korkmaman gerek düşük seninki dedi.. 35 haftada ben kötü oldum ayakta duramıyorum sertleşiyor karnım hergeçen gün.. eşimle konuştuk önce noroloji doktoruna sonra kadın doğuma gideriz sorun neysa ögrenwlim diye. Nöroloji doktoru tansiyona baktı 9.14 evet dedim iki gündür oynuyor … hemen kadın doğumcu ya yönlendirdi.. sonraki gün gittik derdimizi anlattık doktor dinledi aslında tansiyonunuz normal sizin nöbet geçirme riskiniz var diye ben bebeği almak istemiyorum dedi. Bende tabiki o yüzden gelmedim her gün daha çok fenalaşıyorum anlamıyorsunuz. Neyse bir ultrasonla bakayım dedi daha bakmaya başladığı an hemen ameliyat hane hazırlansın doğuma alıyoruz hastayı kendimi sezaryan olurken buldum 35+3 sezeryana girdim meğer pireklemsi yani tansiyon zehirlenmesi geçiriyormusum doktor gerçekten çok korktum bir daha asla hastaların hakkında ön yargı yapmayacam dedi oğlum 10 gün küvezde kaldı.. yazarken bile strese girdim gerisini siz düşünün.. ama şükürlerolsun rabbime ikimizde iyiyiz. 8 buçuk aylık oldu bebişim 😍