Hanımla bilgisi yazabilir mi
bir aylık bebeğim var sadece anne sütü ile besliyorum tek göğsümle doyuyor bende sırayla veriyorum şimdi şöyle sol göğsümde sertlik ve ağrı oluştu birkaç gündür top gibi bir sertlik bebeğimin emmesinde sıkıntı yok ama benim canım çok acıyor 🤕