Merhaba anneler benim oğlum 54 günlük haftaya aşımız var birkaç duyum aldim saglik ocagindaki doktordan korona kapmış felan diye saglik çalışanlarına saygım sonsuz ama çok korkuyrm bebegime ve bana da böyle olur oradan kaparim diye aşı için ne yapabilirim birtakım gotur diyor biryanim evden çıkarma oğlunu diyor siz ne dusunuyrsunuz acaba tedbiri alıp hemşireyi eve cagirsam gelirmi daha çok küçük bağışıklığı çok düşüktür