Afsk Merhaba 3 aylık ikiz kızlarım var normalde 3 saatte bir mama veriyorum ama geceleri uyuyorlar sizce uyandırıp vermelimiyim yada uyandıklarındamı mamalarını vermeliyim
Babygrils Afsk kız bırak uyusunlar canına mı susadın :))) bu arada Allah bağışlasın kolaylıklar dilerim🥰
Boncukgozveannesi Afsk aa yanlış bilgi olmasın kuzum sen uyandır 3 en geç 4 saatte bir kan şekerleri düşer benim bebeğim tam 3 ay 15 günden sonra kesintisiz gece uykusuna başladı doktorumuz uyandırmana gerek yok dedi
Annekeki Kirki ciktiktan sonra hic uyandirmadim. 6 saat uyudugu da oldu 8 saatte. Acikinca uyandi emdi. Hala da oyle. Doktorumuz asiri karsi senin bebegin yenidogan degil aciktigini bilir diye kizmisti bana. Kan sekeri olayi yenidoganken gecerli dedi.
bsrkya Afsk Önelikle Allah bağışalasın ve yardımcın olsun biz 1 taneyle kafayı yerken😄 uyandırma canım artık yenidoğan değiller acıkınca kendileri uyanır😊