menis_21 Melisa30 Ben veriyorum sağlık ocağı değilde cocuk doktorumuz verdi kan sayısı düşüktü Ferrum kullanıyoruz kabızlık falan yapmadi. 5.5 aylığız 1-1.5 aydır kullanıyoruz.
GunceVeAnnesi Melisa30 Evet 1 yaşındayız ilk verildiği günden beri kullanıyoruz. Sağlık ocağına gittiğimde oradan ,gidemezsem eczaneden Ferrum aliyorum.
ozge3747 Melisa30 Sağlık ocağının verdiği hiçbir şeyi kullanmıyorum. Kan damlası olarak da sidefer veriyorum öok memnunum
menis_21 Melisa30 Nasıl yani süte karışmaması gerekiyor bana öyle birşey demedi doktorum gece veriyorum uykudan önce sabah Devit 3 ü ,öğlen B12 ,gece de uykudan önce kan damlası bazen değişebiliyor tabi düzen…
Melisa30 menis_21 menis_21 bebeğımı emızdırdıpım için süte karışmaması lazmmış yanı sütü hazm edıp sonra içirmem gerekıyormuş içirdikten sonrada 2saat emızdırmemem gerekıyormuş ama ben nasl ayarlıcam şaşırdım kaldım açıkçası
menis_21 Melisa30 Yani bazen sık sık emmek istiyor bilemezsin ki ben hiç öyle ayarlamadım bi sıkıntı da olmadı
Derineda Canım bende böyle bi post açmıştım huysuzluk ve uykusuzluk yapmıştı içerisinde paraben varmış . Çoğu kişi kullanmıyorum dedi bende hemen doktorumu aradım sidefer i önerdi bize.
menis_21 Nilikos Evet kan testi yapıldı. Alerjisi vardı onun için test yapılmıştı orda düşük cıktı kan sayımı….
Nilikos Melisa30 Sağlık ocağı otomatiğe bağlamış dördüncü ayı dolana veriyorlar ama ben doktoruma sordum da henüz başlamamıza gerek yok çocuğun herhangi bir kansızlığının olmadığını söyledi eğer kansızlık olursa başlarız demişti
Deletedmom245 Nilikos evet benim doktorumda 6. Aya gelirken bebeğe test yapılır kansızlığı varsa kullanılır yoksa kullanılmaz daha bu gibi test yapılmamış teste girmemiş çocuğa kan damlası bana yanlış geliyor dedi
Fozz Bende sağlık ocağının verdiği vitamin ve kan damlasıni kullanmadım. kan damlasına başladık bu ay doktor önerisiyle Bestiron kullaniyoruz çok memnunum Emdikten 1 saat sonra veriyoruz bazen yarım saat sonra çünkü emmek isteyebiliyor bebeğim