Sevgili anneler merhabalar
Ben birsey sormak fikir almak istiyorum oglum 8 ay 11 gunluk normalde corba icen cocugum artik corba icmiyor nasil corba icirebilirim acaba saatinde mi sikinti yapiorum bilemiorum. Sizler nasil yemek yediriosunuz saat olarak olsun rutininiz nedir uykudan uyaninca mi yediriosunuz biraz bekletiyor musunuz sabah kahvaltiai ve gece mamasinda sikintimiz yok cok sukur ama o aradaki zamanda sikintimiz cok buyuk nedense ve bu durumda beni uzuyor sonucta artik eskisi gibi sütüm yetmiyor. Yardimci olur bana fikir verirseniz sevinirim 🥰