Nisanur889020 Bebeğinin sırtına olması gerektiği gibi vurursan çıkar. Ilk iki ay bende çok yaşadım bu sıkıntıyı. Doktora gittik kaç gece. Doktor kucağına aldı gümbür gümbür vurdu çocuğumun sırtına. Böyle vuracaksın yoksa çıkmaz o gaz dedi. Korktum biliyor musun ciğerleri çıkacak diye. Hiçbir şey olmaz korkma vur dedi. Yukarı doğru sivazla ve elinin içiyle vur. Inan başka türlü çıkmıyor . Ekstra olarak sana ve çocuğuna kimyon çayı öneririm. Ek olarak zinco da kullandim çok faydasını gördüm ikisininde. Gazlı bir bebekti benim kızımda.