Afa Bebeğim 1,5 aylık bir gözü diğerinden daha küçük gibi. Korona nedeniyle doktora da götüremiyorum var mı böyle olan ciddi bişey mi geçiçi mi
Anneyim2 Afa açık normal olan göz tarafından mi sürekli emzirme yapıyorsunuz. Göğsünüze değiyor olabilir. Yani demek istediğim şu. Sol memenizi verirdiniz bebeğinize sağ gözü aşağıda kalıyor ya o yüzden Göğsünüze değiyordur belki
Sumre0681_ Afa benimkininde öyle doğduğundan beri öyle çok dikkatli baktığımız için fark ediyoruz normalde kolay farkedilebilir bi durum değil aslında ama işte biz anneler
Bellabells Afa bebeğim 6 aylık.3-4 aylıktan beri ben de farkettim öyle bişi. Özellikle beraber aynaya baktığımız zaman aynadan bana bakarken farkediyorum.şimdi doktora da gidemiyoruz.inşallah süreç bir an önce biter de bir doktora gösteririz
Annesininpogacayanagi Afa ay bende ne takılmıştım ona. Bana da hep öyle gelyordu. Aslında öyleydi ama düzeldi sonradan 🙂
Babygrils Zeyzeyyyyy düzelmiyormu birkaç saate ilk aylarda benim bebeğimin gözü de öyle oluyordu emerken hemen olmasa da birkaç saate düzeliyordu
Ebru1095 Bellabells bebegnızın gözü ıyılestımı acaba benim bebegımde 3bucuk aylık hala gecmedo bide o gözü yogun enfeksıyon geçirdi capaklı
Afa Annesininpogacayanagi umarım düzelir bizim de pek belirgin değil zaten de anne olarak hep aman bi şey mi var havasındayız 🌚
menis_21 Afa Çok normal küçük daha annesi düzelecek bende senin gibi olmustum tedirgindim hep bir gözü küçük gibi, bir gözü daha kısık gibi, bazende biri kapalı biri açık dururdu geçiyor büyüdükçe merak etme alışmaya çalışıyor daha dünyaya…
Afa menis_21 umarım geçer içime su serptiniz biraz olsun doktora gidememek de tedirgin ediyor insanı geçmesini beklicez🙏
Babybaby45 Afa bnm oğlmn öyleydi gözlerde asimetri oluyormş baze cocuklarda doğumsal olabliyor demşti doktormz içinz bnce rahat olsn şu süreçte cocugu bnn için götürmeyin görmesnimetkileyen bir durum olmuyormş ilerde düzelebilirde yaşa bağlı olarak demşti doktormz ama değişmedi bzmki cok aşırı dikkatlı bakarsnz belli oluyor oğlum şuan 5 yaşını bitirdi bir skntısı yok şu süreç bitince bir göz muayenesi yaptrrsnz
Uuy Afa benim oğlumun da öyle. Sağ gözü diğerine göre kısık kucuk tarzı. 16 aylık şuan geçmedi küçükken de böyle idi doktoa gittik yapacak bsey yok dedi ama başka doktor Lara da soracağız resim çekerken falan fark ediliyor selfie de falan. Sizin nasıl geçti mi ??
dontsleppyunhappy Afa canım o göz yaşı kanalı tıkanıklığından olabilir. Bizimde öyle, hatta kızarır gözü, düzeldi sandım ama bugunde fark ettim biri daha kısık. Bi doktora gösterin de masajdan baska yapacak bir şey yok.