Goktug0711 ylzoknnnn yere oyun halısı serip oyuncaklarla zaman geçiriyoruz kucakta geziyor biraz biraz ağlıyor gülüyor derken akşam oluyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
ylzoknnnn Hkc Yaaaa eşler bakıyor da tam o sıra hasa o bakmışken bende işleri hallederim diyorum yok yaaa anneye dinlenmek haraaammm
Merveymn Ne yerde ne gökte hiç bir yerde durmuyor. Kollarım koptu hoplatmaktan 🤯🤯 uyku desen güzdüzleri hiç yok bide diş çıkartıyoruz damakları şiş içinde yakında koronayım deyip aldırcam evden kendimi 🥳🥳🥳
AyseTugba22 Hiç durmuyor gündüz uykusu hiç yok gece çok zor uyutuyorum durmuyor kollarım ağrıdı Gözleri çok kanlı uykusuzluktan napcam hiç bilmiyorum
Selinish_ AyseTugba22 canım gün içinde enerjisini atamadığında da huysuz olur gece hep uyanır . Hep oyun oyna onunla yorulsun enerjisi bitsin . Yüzükoyun yatır hareket etsin . Bu benim görüşüm tabi belki sende de işe yarar🙏
Selinish_ oğlum çok duruldu ağlamaları kesildi valla kolye aldık acaba ondan mı oldu bilmiyorum ama uzun zamandır salyası akıyor hep üstünü ıslatıyordu . Şükür o sorunumuz da bitti 🙏
Selinish_ AyseTugba22 kehribar kolye . Duymuş olmalısın. Bende buradaki postlardan haberdar oldum . Reklam gibi olacak ama gerçekten bizde işe yaradı 👍
AyseTugba22 Selinish_ oyun oynuyorum sürekli yüz üstü yatırmayı kısa yapıyordum biraz daha üzerine düşeyim yani gerçekten ağlama derecesine geldim gözleri bide kanlanınca üzülmemek elde değil Kehribar Ay bende almayı düşünüyorum memnun kaldınız mı
Selinish_ AyseTugba22 valla canım tek başıma baktığım zamanlar İnan’a aynı şeyleri yaşıyoruz . Annem geliyor da bende rahat ediyorum . Bu bir süreç geçecek sabret . Valla kolyelerle ilgili yorumları okuyup hadi canım derdim ama alalı 1 ay oldu vallahi etkisini gördüm mesela dün 2 dişi birden çıktı daha 5 aylık . Ateş falan da yapmadı.
AyseTugba22 Selinish_ yaaaa inşallah bende almayı düşünüyorum kolyeyi 3 ay çok kolik bebek ti geçer dedik ama şu anda öyle inşallah geçecek bu günler 😍 rabbim sağlık sıhhat versin bebişlerimize ❤️