Mere ortaokulu okurken babamı bazı vatandaşlar doldurmuş babam liseye göndermeyeceğim seni dedi. Çok üzülmüştüm bende kendimce şöyle bir çare bulmuştum babam liseye göndersin meslek lisesine gideyim muhasebeci olsun olayım. Derken babam benim ısrarlarıma dayanamadı liseyi bitirirsen üniversiteyi de bitireceksin diye şart koştu ben havalarda tabi 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 Çok şükür babam bendeki ışığı görünce hep arkamda oldu şu anda işletme yüksek lisans mezunuyum. Smmm için sınavlara gireceğim sene babam rahatsızlandı kanser oldu onunla ilgilendim şimdi rahmetli oldu( hep benim mali müşavir olmamı isterdi) bana vasiyeti oldu kızım biraz büyüsün kaç yaşında olursam olayım smmm sınavlarını veril olacağım ☺️☺️ Kusura bakma uzun oldu ama başlığı görünce babacım aklıma geldi 😘😘