Merhabalarrrr 👋🏼 son bir kaç gündür nefes darlığı çekiyorum anneler ve şu günlerde hastanelere gitmeyi hiç istemiyorum. Bir sorum olacak. Buhar makinasının içine vicks koyacaktım ama 2 yaş altı bebekler için riskli olduğunu okudum internette. Malum sürekli aynı odadayız. Onun yerine nefes açan, hem bebeğe zararsız hem beni rahatlatacak bir öneriniz var mı acaba? Yağ vs olabilir