Sevdasoylu Sanki içerden bişey batıyormuş gibi hissediyorum 😱 Acaba kaydımı diye korkuyorum. Spirali kayan oldumu nasıl anladınız ağrınız oldumu?
BuseTolgaTaha Sevdasoylu evet hissediliyor benim 2 kere kaydı canım çok kanamam ve batmam vardı doktora gittiğimde ucuna geldiğini söyledi
BuseTolgaTaha Sevdasoylu bende öyle hem akıntı hemde hissediyodum ama diğer belirtilerde vardı eşimde hissettiğini söylemişti hatta
Sevdasoylu BuseTolgaTaha benim eşimde hissetiiğini söyledi 😞😞 şu zamanda hamile kalmak istemiyorum😭😭😭
BuseTolgaTaha Sevdasoylu korunmayı yitiriyormuş canım öyle hamile kalma olasılığın var demişti çünkü ne zaman kaydığını bilemeyiz demişti doktor çok kötü zamana denk gelmiş 😔
Sevdasoylu BuseTolgaTaha sizinki hormonlumu? Benim doktorum kaysa bile hormonlu olduğu için vücut içinde kaldığı sürece korur demişti🤔 ne kadar doğru bilmiyorum.
BuseTolgaTaha Sevdasoylu valla hiç bilmiyorum söylemişlerdi ama unuttum ki ne desem yalan olur taktırdığım sprial 10 yıl korumalıydı