Kızlar oglum 3,5aylık dogdugunda da baya saclı dogdu boyle uzun uzun sacları var oyle terlıyor kı sacları ıslanıyor.oyun halısında uyurken emerken sürekli terli ve üstünü degıstırıyorum korkudan hasta olacak dıye.Gece emmek için uyandıgı zaman acayıp terlı oluyor tamamen degıstırıyorum üstünü.arkasından bez mı koymalıyım ne yapmalıyım sureklo boylr ust degıstırmeye devam mı?sacı ıslak oluyor bazen uzaktan fön tutuyorum 🙄bugun daha fazla terleyınce sızlere danısayım dedım guzel annelerım