Arzuayse Kizlar 3aylik oglum var buara kabiz olmaya basladi cocuk cerrahi lavman verdi 3gun ypamam icin boyle sorunu olan varmi..
aselin_annesi Arzuayse Benim bebeğim 2 gün boyunca gece gündüz uyumadı ağladı Biz de gittik yaptırdık bi sıkıntı olmadı
EnesEge Arzuayse 10 gün yapmadı sadece anne sütü olduğu için sıkıntı YÖK sesi doktor o zman sıkıntı olmadı kendi yaptı .yine 10 gün yapmadı ama bu sefer agrı vardı belli .nöbetçi eczaneden fitil alıp yarım şekilde uyguladım rahatladı
Elifsu Arzuayse yapmak için zorlanmıyorsa yapma bence hiç bişey. Benim bebeğim şuan 5 aylık ve 2. ayımızdan beri 4-5 günde bir yapıyor. Bırak kendi kendine yapar zaten. Kabız değilse hiç sorun yok demişti doktorumuz.
Arzuayse [bilinmeyen] oluyomus cocuklarda cok agliyinca korktum cocuk cerrahi lavman verdi .cocuk doktoruda olabilir boyle dedi sadece catlak icin krem sur dedi
Aselimmm Arzuayse lavman yerine kabızlık olduğu zaman kulak pamuğunu hakiki zeytin yağına bandırıyorum ve popusunu uyarıyorum anında yapıyor daha sağlıklı gibi dene istersen canım
Yesimgulcakir Arzuayse canım lavmanın ismi ney benim oğlumda 7ncı ayına girecek 2 haftadır kabız ama ıkınarak yapsa bile minicik taş gibi yapıyor dün krize girdi artık yarın kontrolümüz var ama duramıyor artık alıp yapıcam
Mihrimahimmmm Arzuayse Ben 20 günlükken yapmıştım ama keşke yapmasaymışım çok küçüktü yavrum sizde kayısı suyu için emziriyosaniz eğer zeytinyağı verin yavrunuza insallah ise yariycaktr öncelik bunları deneyin bnce