2 ay oldu memeden kesileli bebeğim bugün farkettim iyice parmağımı bastırdığımda beze gibi bişi oynuyo baya bi oynadığım için bu ne diye acıttım sanırım acıyo neyden olabilir bu çok korktum 😟 başına gelen var mı virüstende gidemiyorum doktora ama gidicem sanırım