Selam bayanlar. Oğlum dun 4. Ayina girdi. Saglikocagi kan ilaci verdi fakat oğlum kusuyor cikariyor ilaci. Yani zaten çok kusan bir bebek ama ilaci kusunca anlamı kalmiyor. Ates düşürücü filan verince çıkarmıyor ama kan ilacini 1 saat sonra çıkarıyor. Ilactan mıdır acaba basina gelen var mı