sezeryanla doğum yaptm aşırı göbeğim veya kilom yok 58 kiloym boyım 163 ama vajina kemğimde bi çıkıklık oldu nasıl tarif edeyim tayt veya dar kot giydiğimde o kısım çıkıntı dırıyo ve çok kötü bir görntü oluyo evde dahi tayyt veya dar biişey giyemiyorm neden olur bu kemik kısmı şiişmiiş gibi resmen ya aşırı bi yağlanmam veya göbek yokki yağdan kaynaklı desem sezeryandan olurmu aceba bilmiyorum aynı durumu yaşayan varmı aceba