Sevdadoga Bebeğim 6,5 7 aylık ek gıdaya geçtik iki gündür ciddi gaz problemi yaşıyoruz. Gaz damlası aldım ama yeterince etki etmedi sanırım uyuyamıyor gazdan siz neler yapıyorsunuz ek gıda dönemi gaz damlası kullandınız mı