Kızlar merhaba, biz 5. Ay tadımlarımızı yaptık 6. Aydayız 2 günde bir yoğurt mayalamak istiyorum fakat virüsten dolayı hafta da 1 gidip süt almak istiyorum diğer günler için sizce kaynatıp buzluğa mı koymalıyım yoksa sıcak bi şekilde cam kavanozlara koyup üst tarafamı koymalıyım yanlış bişey yapmak istemiyorum bu ay kontrole de götürmicem bilen yardımcı olursa çok sevinirim