tossikannesi O gitti. Geri dönmeyecek. Ne aşkla, ne parayla, ne duayla. ( giden:belki biri, sevgi, saygı, herşey olabilir.)
deryatoprak ElifBEG duy güneyden estiğini rüzgarın,gör bak neler olacak yarın…Yuvada çırpınan yavru kuşların uçmak hevesinde bahar geliyor… Beşiklerinde yatan bebıslerımız ıcın umutlu guclu ayakta olmak zorundayız ben bu sııre tutunuyorum…