zeyno4646 onu da düşündüm malum sebeplerden hastaneye de gidemiyoruz bir gidebilsek içim rahat edecek tlfnda sorarak olmuyor gibi bazı şeyler, bir de paketli gıdalar da alerji yapabilirmiş alerji de hırıltıya sebep olabilirmiş yine malum sebeplerden sürekli evde yiyiyoruz 🙈 dengemizi bozdun koronavirüs diyorum :/