Valla ben. Yeminle ben. Yav nedir bu dişten çektiğimiz ne zormuş ya!😭 yavrum 1 haftadır nerdeyse kendide mahfoldu benide mahfetti ! 😭 Altta 2 tane ön dişimiz çıktı ne bir huzursuzluk ne bir huysuzluk hicbisey olmadı nede ateş. Geçen gün oğlumun ateşi bi cıktı 2 gunde zor indi ya. Geceleri çok zor geçti. 1 gun halsizlikten uyudu resmen. Bu kadar zor mu yoksa enfeksiyon mu var diye çok korktum bende. Ateş çıkınca ılık bezle kompres yaptım geçmedi. 37.5 38 arasıydı. Bende calpol verdim mecbur 2 güne anca duzeldi. Ilik suya soktum hep. Kulağını kulağının arkasındaki saçını surekli cekistirip duruyor. Yani altta belli oluyodu nasıl çıktığı ama üstten biraz zor anlaşılıyor anlayamiyorum ben. 😭 halada huysuz. Napcaz bilmiyorum.