Gulsumyyl Merhaba, bir ay önce sezeryan doğum yaptım . Hastanede sütüm gelmediği için bebek aç kalmasın diye mama verdik eve geldiğimde hâlâ süt olmayınca manüel pompayla sağım yaptım bi kaç gün sonra biraz geldi sonra tekrar gelmemeye başladı rezene hurma helva duyduğumuz herşeyi denedim şimdi 3.4 çay kaşığı kadar geliyor ama bebek için yeterli değil emzirmeye çalışıyorum sık sık çoğu zamanda memeyi reddediyor ne yapmalıyım.
Mineetik Gulsumyyl bol su günde en az 3 litre ve uyku. Vücut dinlenince çok süt üretiyor. O yüzden yanınızda birileri varsa bebeğiniz her uyudugunda siz de onunla birlikte uyumaya çalışın sütünüz artacaktir
mertinannesi_ Gulsumyyl benimde sütüm gelmemişti uyku bol su ben Manuel pompa kullandım ama fayda etmedi elektrikli aldım ondan sonra gelmeye başladı
zeyno4646 Gulsumyyl arkadaşların verdiği tavsiyelere ek olarak solgar brewer yeast b12 kullanmanızı öneriyorum kesinlikle pişman olmayacağınızı düşünüyorum 🧿
defnekusum Kesinlikle bol su başka bişey değil bende sezeryan Doğum yaptım eve geldigimde sütüm yoktu mama verdim ve günlük 3 litre su artı olarak çorba hoşaf sıvı ne varsa tükettim çok şükür sütüm geldi ,banyoda çok önemli sıcak su ve göğüs masajı 👍🏻
Ocakhaziran Gulsumyyl sicak duş vücudunu yika sadece en az 2kere ve sürekli sağım yap denedim 14 aylık hala emziyrm böyle boyle bu gune geldik
Azrosko Gulsumyyl benimde doğumdan hemen sonra sütüm gelmemişti bestlak damla kullandım hem sütüm indi hemde çoktu birde e bebekte mavi kutu malt içeceği tavsiye ederim
EsraGulden Gulsumyyl ben bizzat bunu yaşamış biri olarak bulgur pilavı badem kaju helva bol su boza ve uyku
mehtap92 Bulgur pilavı dereotu helva hurma komposto şekersiz. Hayvansal ürünler et vs gibi. Ama bende hastanede galactago damla kullandım 3-5 gün çok iyi geliyot ve milkplus içecek kullandım 2 kere olmak.uzere çok artınca kestim.mecbjr
Nurhiram Gulsumyyl merhba bende siZin durumunuzdaydım. İlkte sütüm olmadığı için mama verdik meme reddi yaşadım ama inat ettim hem mama hem meme devam ettik daha sonra alışınca benimde sütüm çoğaldıkça bibwronu bıraktırdım
Karbeyaz89 Gulsumyyl düzenli sağ arkadaşım . Sağım yapmak sütü çok fazla artırıyor . Emin ol faydasını göreceksin
sanye_1907 Bol bol su iç anne çayı var arifoğlu markasının onu alabilrsin veya aktarda yaptırabilirsin içinde;muskat,rezene,kişniş,anason,kimyon ısırgan otu Karadut özü bunlar harika süt yapıyo çayı sabah akşam içebilirsin