Baloglum93 53 günlük bebeğim var göğüs ucunu yardı emerken ortasında çatlak oluştu emzirirken açıyor ama emzirdikten sonra gogsumun altından koltuk altıma sirtimasanci giriyor bu nasıl geçer acaba
Zeynept Sık sık bebeği emzir damarlardan ben öyle yapıyordum. Şişme falan olmasın diye. Ve farklı farklı pozisyonlarda emzir
Zeynept Baloglum93 yani kucağında ve ya da uzabıp vermek gibi iyi emmesi için her türlü emziriyordum işte o beni rahatlatıyordi
Baloglum93 Zeynept bugün soğanı ocakta kozleyip göğsüme koydum yarım saat içinde bütün sancısını aldı . Sırtıma kadar sancı oluyordu coksukur gecirdi
Baloglum93 Zeynept gece yine başladı korkudan emziremedim o gogsumu taş gibi dolmuş sabaha kadar neyspcan bilmiyorum çok psikolojim bozuldu
Zeynept Baloglum93 işte o yüzden neden korkuyorsun sağma makinan varsa sağ o acıtmıyor. Bebeğin yeteri kadar emmiyor demek ki ben aldırmıştım