Deletedmom23113 3 aylık olmak üzereyiz , odamızın evimizin derecesi max 24 oluyor , 2 kat giydirmeye devam mı etmeliyim ? Yoksa artık tek yeterli mi anneler ? sadece üst kısma ince 2 tane giydiriyorum , altına çok giydirmiyorum ,Siz nasıl yapıyorsunuz
hanndee_ Deletedmom23113 kendim ne giyersem bir kat fazlasını bebeğime giydiriyorum yelek vs kullanmıyorum benim evimde 24 dereceden düşmüyor genelde
fatimas27 Canim biz 3 ay 8 gunluj tek kat giydiryorum bi de yelek var sürekli uzerinde uyuyunca cikartiyorum o kadar.
zeynoy Ayaklarını 2 kat çorap ve patik mutlaka giydiriyorum alta ince pijama ve üste kalın pijama üst ise tek kat atlet ve uzun kollu. Alt kısmı kalın tutuyorum idrar yolları üşütmesin diye çünkü şuan tam hastalık havası ekstra zaten virüs var. Hastanelere girmekten iyidir. Biz böyleyiz :)