Yaseminnnn Merhaba aranızda frei ölün doğum sonrası bakım yağını kullanan var mı birisi mor mor yarıklarımı bile düzeltti mucize gibi dedi ama kullanan varsa fikrini almak isterim
[silindi] Yaseminnnn hiçbir faydasını görmedim☺️ Hamileyken kullandım ama yarık gibi çatlaklarım oldu yinede
Yaseminnnn [silindi] ya bende çok müzdaripim özellikle bacak ve kol arkalarımda var moralimi bozuyor her yolu denedim yine yok