[silindi] Bebeğinizin mutlaka takip ettirdiginiz doktoru olsun deniyor ya. Ve ateş durumunda vs.. durumlarda doktorunuzla iletişim içinde olup ona gore ateş düşürücü kullanım gibi doktorunuz dediği özel mi olmalı? Devlette doktor telefon verip aranmaz diye biliyorum. Özel hastaneler için mi geçerli o zaman devlete gidenler hatta sadece sağlık ocaginda kontrole gidenler ne yapmalı ???
Ikrazumra19 [silindi] malesef develette numara filan vermiyor sadece ozel hastaneler ve kliniklerde veriliyor
Annesininpogacayanagi [silindi] ateşi cıktığında doktora sormadan ateş düşürücü zaten verebilirsin ki. Evet devlet hastanedeki doktorlarDan numara almak zor. Özel hastanedeki doktorlar için istediğin zaman mesaj atabiliyosn cevap veriyolar. Htta ilacımı bile gitmeden yazdırıyodum şifreyi yoluyodu bana.
hanndee_ [silindi] mesai saatleri içinde ebenizle iletişime gecebilirsiniz ne kadar yardım eder bilemiyorum ama 🤷♀️
Doruk2019_annesi [silindi] sağlık ocağı numaranı Alıp seni bilgilendiriyor yada sende arayabiliyorsun.Numaranı vermediysen bulunduğun sağlık ocağındaki hemşireyle konuş.Özel hastane ise doktoruna bağlı.Ben özel hastaneye götürüyorum doktordan memnunum ama arayamıyorum ayrıca.Hastaneyi arayıp konuşabiliyorum o da doktor uygunsa.
[silindi] Annesininpogacayanagi ama calpol bile yaşi kilosu önemli diyorlar kafaniza göre ilaç vermeyin diyorlar sadece o da değil başka hastalıklarda da bi doktora danışmak için özel mi olması lazım
Sum87 Ben özele götürüyorum çocuğumu ama bir etkileşim halinde değilim açıkçası bu bana biraz abartılı ve gösterişli geliyor . Her dk rahatsız etmeyi dogru bulmuyorum. Allah korusun ters giden birşey olunca direk acile götürürüm ve doktor tanıdığım var onunla konusurum . Bunun haricinde bizim sağlık ocağındaki ebelerimiz aşırı tatlı ve ilgili birşey olunca mesai saatlerinde gidebilelir 🤷🏼♀️
[silindi] Sum87 ilk çocuğum ve bilgim yok benim ihtiyacım oluyo mesela asi oldu ilk saatler uyudu bi şey yoktu akşam 38 olmuş ateşi calpol verdim kendim ılık dus aldırdım 37 oldu ama daha düşmedi dün gece ve sabah şu anda 36.5 ama kafası sıcak normalde böyle ateş gelmezdi elime kac gün sürmesi normal bi daha calpol vermem gerekir mi gibi bence ilk çocuk için gerekli oluyor gösterişten değil
espalp [silindi] sağlık ocağındaki hemşirelerle iletişime geçebilirsiniz ama onlar ne zaman ilaç söylese oğluma yaramadı hiç ben güvenmiyorum o yüzden. Bence telefonla danışabilecek bir doktorun olması çok faydalı bi şeymiş. Oğlum 4 gündür ateşliydi inanın çaresizlikten yaşlandım resmen. Telefonla konuşamasam doktoruyla kafayı yiyebilirdim
Anneyim2 [silindi] evet canım ozelde oluyor o. Sağlık ocağında da ebenin iyi olması lazım numara vermesi için ama o da aşı takibi için felan arıyor
Deletedmom336 [silindi] ben ozele goturuyorum gerektiginde iletisim halindede oluyorum gerekli gereksiz her seyi sormam ama bir sey olur onemlimi degil mi bilemezsiniz o zaman whatsapptan yazar foto yollar götürüp goturmemem gerektigini sorarim
giz [silindi] saglikocagi doktorumuz ilk gebe kaydim yapilirken numarasini esime vermis herhangibi biside beni arayabilirsiniz diye. Sonra tabi bebis oldu devlet hastanesine aylik kontrole gidiyoduk bide saglik ocagina. Saglikocagi doktorumuz duyunca hyr oraya gitmeyin hastalik yuvasi hastane cocukta bi sorun yok bisi yok takipleri zaten biz yapiyoruz orasi gereksiz dedi. Ayni takibi yapiyo onlarda dedi. Sagolsun aradigimizda hemen acip ilgili sekilde cevapliyor tum sorunlarimizi yonlendirme gerekirse hastaneye gidin diyor zaten. Arkadaslarim bile baska sehirden arayip ona sorduruyorlar oda bikmadan anlatiyor bize gun saat farketmeksizin 🤭🤭
[silindi] giz iyiymiş sizinki peki kontrollerde tutmaya çalışmaya başladı mi ayağa kaldırmaya filan çalışıyor mu parmak ucunu basıyor mu diye kontrol ediyormu
brns21 [silindi] bizim doktorumuz ozelde numarasini verdi sagolsun ne sorsam cevaplar.saglik ocaginda hemsirenin numarası var o yoksa aile hekimi aciyor telefonu bisey sordugumda cevapliyorlar ama her yer ayni olmayabilir
GokturkAlp [silindi] Biz evimize yakın olsun, acil durumda hemen ulaşabilelim, doktoru hiç değişmesin diye özele götürüyoruz. Sağlık ocağı bebek olduğu için, çocuk doktoruna yönlendirdi bikaç kez. Birde devlet hastanesinden ağzımız yandı biraz.
[silindi] GokturkAlp her ay daha ayrıntılı bilgi veriyorlar sanırım sağlık ocaginda sadece boy kilo bitti özelde mi sadece bu ay şöyle olması gerekir filan diyip ayağa kalkabiliyor mu diye kollarını tutup kaldırmayı deneyip ek gıda bilgisi verir devlette böyle mi?? Ben ikisine de gitmiyorum henüz bir de virüs cikti
Annesininpogacayanagi [silindi] canım 2 aylık bebeğe aşıdan sonra hemen calpol veriyolar. Veriyoruz yani. Calpol bebek ilacı zten. Baska sorunlarda evet özel hastaneler daha ilgili cunku özel doktoru var ve ilgilenmek zorundalar.
Sum87 [silindi] istisnalar hariç böyle bir süreç olmasaydı sizin yerinizde olsaydım sağlık ocağına götürürdüm 🌸 ya da kendi doktoruna ya da acile gibi gibi seçenek çok fazla . Yani benim fikrim bu şekilde 🌸
Bsrumt55 [silindi] canım özelde de her doktor vermiyor bizim ki verdi ama hiç bi aradığımda ulaşamadım acil durumlar da arıyorsun