Anneyim2 Bebeğimi emzirmeye başlarken o ilk an ve ilk dakikalarda susama hissi, soğuk su içmek soğuk şeyler içmek.. Canım çekiyor. Ama bırakınca memeyi aklıma gelmiyor.
Deletedmom55 Anneyim2 evet canım emzirirken oyle olurmus bende ilk zamanlar nasıl oluyordum bayılcak gibi o yüzden bol bol su öneriyorlar emzirenlere
Nekwam Anneyim2 emzimeye başlamadan enaz 1.5 su bardagi su içmelsiin yoksa o susuzluk sonra tatli isteğine dönüşüyo sonra gelsin kilolar 20 aylik bebe emziriyom🌷
Derya91 Anneyim2 İlk aylarda oluyordu daha memeyi ağzına alır almaz dilim damağım kuruyordu ilginç bi şekilde ama sonra geçti :)her emzirmeden sonra 1 bardak su içilmesi gerekiyor zaten :)
Saribidik Nekwam farkettim de sen hem 4.5 aylığı hem 20 aylığı beraber mi emziyorsun. Tendem. 🤗😍 Hep hayaliiim
Fatma_FLZ Anneyim2 ilk bir ay olmuştu Emzirmeye otururken dilimdamagim kuruyordu litrelik şişemde yanımda dolu olur bitirirdim Aman soğuk bisey yiyip içmeyin gazlanir bebeginiz
Almilam Anneyim2 ilk zamanlar bende de çok oluyordu ama artık olmuyo. Özellikle su çok canım istiyordu
Nekwam Hilal_154 evet aslinda o su isteği o istek geçene kadar su ic bak dene. Ben suan 4.5 bardak su içiyorum mesela bazen öyle ki..
Deletedmom260 Anneyim2 3 aylık kızım ve hala emzirirken çok susuyorum ağzım kuruyor bayılacak gibi hissediyorum 🤔