Merhaba arkadaşlar benim oğlum 1 yaşına gircek ama yemek yedirirken çok zorlanıyorm sadece yoğurt ve meyveyle besleniyor yemeği görünce eliyle itiyor ağlamaya başlıyor doktoruyla görüştüm zorlama tiksinmesin verme dedi bende her yemek saatinde vermesem vicdan yapıyorum sizdede aynı sorun oldumu