deletedmom1101 kesinlikle size katılıyorum. Bende çalışan bir anne kızıyım 45 günlükken annem işe başlamış ve babannem bakmış bana. Ama şuan okuyup endüstri yüksek mühendisi olabildiysem annem sayesinde, abim okuyup desen argecisi olduysa annem sayesinde! Şuan içinde bulunduğum hayatımı anneme borçluyum! Hep derim iyiki de çalışmış çevre baskısına kulak kapatmış! Şimdi aynısını eşimin ailesi bana yapıyor çalışma ne gerek var diye, tabi umurlarında mı benim emeklerim, çocuğumun geleceği... onların derdi babanne gelip bakmasın rahatı bozulmasın🤬