Ateşi de olsa çorap çıkarmayın demişti bana doktorum. Bende yaptırdım 2.ay aşısını yeni. Gitmeden bi yarım fitil verdim her ihtimale karşı bi de yatırırken yarım verdim ateşi çıkmadı şükür. Sadece aşı bizde kabızlık yaptı. Bu arada ezbere vermedim 13 yıldır eczanede çalışıyorum