yamac0608 mucizem-11 aynı durum oglum da var 8 aylık kabızlık çekiyordu iki bezdir yumuşamış ama kıpkırmızı ya kabızlıktan yada yediklerinden galiba.
mikelenjelo35 mucizem-11 ek gıdaya geçince oluyor .benim kızım hiç olmadığı pisigi ek gıda döneminde oldu.daha yoğun sürüyordum kremi.
Mihribann mucizem-11 benim kızımın da öyle oluyo her alt degiştirmem de bepanthol krem sürüyodum oraya yumuşasın diye iyi geliyodu