Merhaba, sezaryen ile doğum yaptım. Kızım bronşit olduğu için doğar doğmaz 10gün yoğun bakımda antibiyotik tedavisi oldu. 4gündür evimizdeyiz ama 2gündür bebeğin sesi değişti. Dr ağlamaktan olabilir geçmezse hastaneye gelin dedi ama ne kadar beklememiz gerektiğini söylemedi. Böyle bir durum başına gelen var mı?