_2705 Doğumdan düzenli bir şekilde adet gördüm .. Bu ay ise Adetimin günü geçti olmuyorum ister istemez şüphe duyuyorsun olmayınca test de yaptim negatif böyle adet olup da bi anda duran oldu mu niye böyle olmuştur ki
Babe _2705 Son dönemlerdeki olumsuzluklardan etkilenmis stres yapmissan ondan da kaynaklanabilir.Mevsim degisikliginden de olabilir.Yani benim olabiliyor.
Ananassuyu _2705 arada oluyo o düzenzilikler ben test yapa yapa heralde 200-300 vermişmimdrş para 🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️
Fatmavrsn Fatmavrsn benimde düzensizdi1 yıl normalmiş düzensiz olması insan tabi hemen bi adanaya düşünmüyo her ay test yapardım🙊🙊 bende sonra düzene girdi
mikelenjelo35 _2705 ondan olabilir.simdi aklıma geldi .kardeşim var onunda hiç bı sorun yokken 5 gün geç geldi.ama sebebi stres .belki biseyi taktiysan kafaya oda etki eder.
Ananassuyu _2705 sormaaaa artık 10 ay beynım duruyodu adet olamayınca şu an emzırmeyı bıraktım hap ve gerı cekılme artıkbundada hamıle kalırsam salcam cayıra mevlam kayıraa😂😂😂😂sen neyle korunuyosunnn