40 günlük bebegim mama+mene gidiyoruz tek seferde 90 içiyo çok gibi geliyo bana ama kusmuyorda arttirmiyorda korkuyorum bişey olur diye birde gaz sorunu var mı beni emerken bişey yok mama yedikten sonra acayip gaz sancısı çekiyo yavrum varmı çözüm bulan