7 günlük olduk , bebek bezi sürekli sızdırıyor .
3200 kilo .0 numara almistim onlari kullaniyorum acaba 1 numarami kullanmam gerek yoksa bezden kaynaklanan bir durummudur .
Kullananlar tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim .
Her alt degismede tüm kiyafetleri degistiriyorm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️