Kızlar doğumdn sonra üstümde bi cenabetlik var nedir bilmiyorum heves edip mutfağa gidiyorum güzel bi şeyler çıkarmak istiyorum olmuyor her zman bi yerde bozuluyor ya mayalanmyo ya kıtır geliyo ya pişmiyo her şeyde bi kusur çıkarıyorum vazgececem artk eşim de hevesleniyor önüne getiriyorum artk bıktı adam her şeyde bi sorun var niye böyle oldu fikriniz yafa öneriniz var mı