fnur2801 Hazeltunahan daha 2 aylık olduğu için çok bi düzenden bahsedemem ama huzursuz değilse gece genelde 3 saatte bir emzirmeye ben kaldırıyorum emzirmeye çalışıyorum pek uyanmıyor.