Sakura-chan Kızlar pazartesi 1 yaş aşımız var . Sokağa çıkma yasağında bize sıkıntı çıkarırlar mı acaba . İzne mi tabi olacağız . Nasıl olacak . Bugün geçti artık haftasonu girdi araya. Sağlık ocağına da ulaşamam .
Emine0 Sakura-chan sağlık ocaklarınin evde sağlık hizmetleri var eve gelip ası yapmaları gerekiyor zaten bu salgın da çocuğumuzu çıkarmamız çok riskli benimde 2 ay aşısı var kızımın bu sekılde yapıcam sağlık bakanlığı ilede görüştüm
sirac_19 Sakura-chan biraz önce bir postta okudum babası polis olan bir bayan aşısı olan bebkler için polis gördüğü zaman aşısı olduğunu söylediklerinde birşey yapmazlar yazmıştı
Mila0403 Sakura-chan hangi il de yaşıyorsunuz ki sokağa çıkma yasagı var ? P.tesi bizimde 1 aylık aşı var napcağımı bilmiyorm korkuyorm açıkcası
Edaemralp Sakura-chan canım ben emniyetleri görüştüm. Aşı kartı olduğunda yani belgeli olunda bi problem olmaz dedi. Evde aşı durumu şuan yok denildi bana.
Sakura-chan Emine0 ama sizin iki aylık eve gelip yaparlar bizde onu yapmayabilirler. Dün bir doktor açıklama yaptı 0-3 ay risk grubu diye . 3 ay olduktan sonra yavaş yavaş bağışıklık kazanıyorlarmış. İnş bizimde eve gelirler
Sakura-chan sirac_19 çok sağol canım . Bencede doğru olan o . Olmazsa Pazartesi sabah erkenden arıycam
Mila0403 Sakura-chan aa evet biraz yaşlı oldugum için genç anne olcagını tahmin edemedim ama aşı için çıkıcaksın bişey olmaz eminim
Bebisss34 Sakura-chan bilim kurulu üyesi bir Prof açıklama yaptı 1 yaş ve altı bebeklerin aşılarını asla ihmal etmeyin ve ertelemeyin dedi, yani söz konusu aşı olunca yasak kapsamı dışında kalıyor bu durumda, hemencik götürüp getirebiliriz 👍☺️
Sakura-chan Bebisss34 FHKK haklısınız evide taşıdım inş aşı kartım kayıp değildir . Bizde hemen arabayla gider geliveririz
FHKK Biizm de 9 ay aşımız var eşimle araba ile gideceğiz büyük ihtimalle aşı bu ihmale gelmezzz denildiği gibi aşı kartlarında tarih yazıyor zaten bişey diyen olursa gözüne sokun 👍🏻🙈