Kızlar 11 güN oldu doğum yapalı gün gece sürekli ölüyorum olarak rüyalar görüyorum sanki gerçek yaşıyormuşum gibi oluyor uyanınca bi zaman etkisinden kurtulamıyorum ve sürekli dua ediyorum evladım bizim için ona bişe olucak korkusu yaşıyorum sürekli ve ağlama geliyor normal mi bu benim gibi olup bu durumu atlatan varlı yardım edin nolur