[silindi] Aseliimm 40 ı çıkmadıysa uyuması normal :) Yenşdoğansa 2 saatte bir uyandırıp emziein, sarılık olmasın :)
Mom987 Aseliimm 37 de yapmıştım doğumu benim kş öyleydi normal uyuması sen uyandır ne yap ne et. Altını aç sil topuğuklarını uyar falan.
Dykdyk Aseliimm Benim ikizlerimde öyleydi canım 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyorduk o bile yarım saat sürüyordu
Dorukcummmmm Aseliimm o günleri ne kadar özledik Bi bilsen 🥴😍 uyumaya meyilli olması ne güzel fakat senden tek ricam kurulu alarm gibi iki saate uyandırıp emziriyosun sarılık olmaması için lütfen dikkat et alarm kur falan oldu mu allahım bagışlasın 🥰 ❤️ 🤗
Batu37 Aseliimm bizimkide ilk 10 15 gün öyleydi bide hemen sarılık olmuştu hiç kolay uyandıramamıştık sonra sonra gündüzleri uyumamaya başladı ☺️