Merhabalar anneler
17 aylık ikizlerim var ikiside erkek. Ama gelin görün ki küçük olan büyük olanı çok dövüyor. Gözümü üstlerinden çektiğim an saçından tutup yere itiyor, ısırıyor, itiyor… Çocuk perişan oldu.
Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Defalarca sakinliğimi koruyarak konuştum, vurmaya çalıştığı anlarda kızmadan yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım ama yok yok yok…
Var mıdır tavsiyeniz ?