Minikkurabiyem canım bende kullandım ondan hıc göğüs ucum yoktu . 1 ay işkence gibi geçmişti sürekli kayıyordu.
Şırıngayla çek göğüs ucunu bıde ben sürekli lansinohgöğüs ucu cıkarıcı pompayı kullandım çok memnun kaldım . 1ayın sonunda cıkmıstı göğüs ucum .
İnşallah biran önce cıkar 🤲