Kızım 7 aylık ağlatmadan uyku eğitimine inanmıyorum çünkü aşırı dirençli ve sonu katılmaya giden ağlamaları oluyor sil baştan.Uyku rutini,loş ortam birlikte vakit geçirme emzirme derken kızım emerken uyuyor, uyandırırsam ağlıyor,kucağımdan yatağına bıraktığım an da ağlıyor.bir süre bekliyorum tam dalmasını,daldı diyorum bırakıyorum 15 dk maksimum yarım saat sonra ağlıyor memesiz uykuya dönmüyor Ne yapmalıyım Ne ninniye,ne pış pışla ne yatır kaldır hiçbir işe yaramıyor.Gündüz de gece de uyudu diyip hiçbir iş yapamıyorum duşa giremiyorum Ya ağlarsa diye çünkü babada da sakinleşmiyor